
COACHING
ROZWIJANIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I POSTAW LUDZI
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zagadnieniami związanymi z pracą trenera, coacha lub konsultanta. Słuchacze otrzymają rzetelną, usystematyzowaną i wiedzę całościowo obejmującą problematykę z dziedziny coachingu.
Coaching to metoda pracy z ludźmi, dzięki której odkrywają oni swój potencjał i potrafią w pełni go wykorzystać, osiągając tym samym sukces w życiu zawodowym i poczucie spełnienia w życiu osobistym. Jest to interaktywny proces, który prowadzi klienta (jednostkę lub całą organizację) do rozwoju, wzrostu i samorealizacji. Coaching to doskonałe narzędzie, by pracodawca mógł wspierać pracownika w procesie zmiany, której cel wyznacza sam pracownik.
Korzyści dla Uczestników szkolenia:
- Będzie wiedział, jak pomagać klientom w formułowaniu ich celów
- Będzie umiał poprowadzić rozmowę coachingową z założeniem, że jest to początek pracy, gdyż dopiero praktyka czyni mistrza
- Będzie diagnozował przeszkody, które nie pozwalają klientowi rozwinąć skrzydeł, mimo posiadanej wiedzy teoretycznej jak to zrobić
- Nauczy się zadawać pytania, które dokonają zmiany w sposobie myślenia prezentowanym przez klienta
- Poczuje na własnej skórze (dzięki warsztatom), co to znaczy nie oceniać, nie radzić, nie podpowiadać
- Zrozumie ideę zmiany i procesu coachingowego przez duże „C”
- Będzie wiedział, które tematy zgłaszane przez klienta nadają się do pracy coachingowej, a które do innych form wsparcia, np. szkoleń, consultingu, doradztwa itd.
Program szkolenia
1. Wstęp: zawarcie kontraktu, przedstawienie programu warsztatu uczestnikom, zapoznanie się uczestników ze sobą (zabawa integracyjna np. Drzewo, Co nas łączy. Jeśli uczestnicy się znają, zabawa aktywizująca) |
60 min. |
2. Rodzaje coachingu – czym tak naprawdę jest coaching rozwojowy?
|
60 min. |
3. Dwa modele pracy z klientem biznesowym – początek współpracy
|
60 min. |
4. Zabawa aktywizująca |
15 min |
5. Struktura pracy z klientem
|
100 min |
Przerwa |
30 min |
6. Ustalenie celu
|
120 min. |
7. Podsumowanie dnia Dyskusja w grupie |
20 min. |
|
|
Dzień II 1. Wstęp, zabawa energetyzująca |
30 min |
2. Poziomy neurologiczne Roberta Diltsa
|
120 min. |
3. Praca z wartościami klienta
|
60 min. |
Przerwa |
30 min |
4. Wybrane narzędzia pracy coacha
|
70 min |
5. Ćwiczenie warsztatu |
80 min |
5. Zamknięcie treningu – zaplanowanie dalszych działań Informacja zwrotna do prowadzącego, podsumowanie szkolenia. |
60 min |
Metody i techniki wykorzystywane podczas szkoleń
- mini wykład (Power- Point)
- ćwiczenia w grupach
- praca indywidualna
- nagrywanie Video i analiza zachowań
- odgrywanie ról
- dyskusja moderowana
- testy diagnostyczne
-wykład interaktywny
Miejsce i warunki szkoleniowe
Szkolenie w siedzibie organizatora w przypadku szkolenia otwartego.
Miejsce szkolenia zamkniętego może odbyć się w siedzibie organizatora bądź w innym miejscu wskazanym przez klienta
Ilość miejsc - do 16 osób
Cena szkolenia za 2 dni
- Szkolenie zamknięte - Koszt 8000 zł za całość szkolenia.
- Szkolenie otwarte - 1600 zł - klient indywidualny.
- Cena zawiera: certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, materiały piśmiennicze, materiały szkoleniowe.
- 2 przerwy kawowe z ciasteczkami.
- Lunch.
Uwaga!!! – Proponowane programy szkoleń mogą ulec zmianie w zależności od przeprowadzonej analizy potrzeb szkoleniowych oraz poziomu oczekiwań grupy uczestników!